خبرگزاری کار ایران

بهبود فرآیندهای آموزشی و تعاملی مدیران و معلمان با توسعه شادینو

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۳۳۴

با افزایش ظرفیت‌ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموز امکان بهبود فرآیندهای آموزشی و تعاملی جامعه مدیران و معلمان با توسعه شادینو در شبکه شاد فراهم شد.

به گزارش ایلنا، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

شادینو به‌منظور ایجاد یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای که اساس آن بهبود فرایندهای آموزشی و تعاملی جامعه مدیران و معلمین است، توسعه داده ‌شده است چراکه دانش هنگامی می‌تواند به بهبود و ارتقای عملکرد سازمان‌ها منجر شود که در سطح سازمان به اشتراک گذاشته شود؛ مهم‌ترین بخش شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای مبتنی بر تخصص (مانند لینکدین) اشتراک تجربیات است.

در شادینو مدیران و معلمان مهارت‌ها و نمونه‌های موردی از تجربه خود در دوران فعالیت حرفه‌ای خود را در قالب ویدئو، تصویر و متن با دیگران به اشتراک می‌گذراند و همدیگر را به‌منظور آشنایی با تجارب یکدیگر دنبال می‌کنند؛ اشتراک هدفمند دانش در آموزش‌وپرورش منجر به یادگیری سریع‌تر فردی و سازمانی گشته، خلاقیت را توسعه می‌دهد و درنهایت منجر به بهبود عملکرد فرد و سازمان خواهد شد.

در شادینو سبک زندگی حرفه‌ای مدیران و معلمان جریان داشته و آن‌ها با معرفی خود، مهارت‌ها، توانایی‌ها، تحصیلات و راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود و پیشرفت مسائل موجود در حوزه آموزشی و پرورشی شبکه‌هایی از افراد هم حرفه با دغدغه مشترک ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز