خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۶۳

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و در راستای توسعه همکاری و ارتقای تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی؛ تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، براساس قانون و اهداف و وظایف وزارت آموزش و پرورش و سیاست‌های کلی ایجاد تحول و سندتحول بنیادین به ویژه زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فن‌آوری و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، صبح امروز آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با حضور معاون حقوقی و امورمجلس و رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد.

بر این اساس، هدف از انعقاد این تفاهم نامه، توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی بین سازمان جغرافیایی و آموزش و پرورش جهت استفاده از امکانات و توانمندی‌های علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص دو طرف می‌باشد.

بر اساس این گزارش، همکاری علمی، پژوهشی، آموزشی، ترویجی و اجرایی در زمینه‌های مرتبط با خدمات علوم جغرافیایی و علوم ژئوماتیک، همکاری و مشارکت در راستای اجرای پروژه ملی شبکه پوششی ایستگاه های GNSS، برگزاری سمینارها، دوره‌های تخصصی، جشنواره‌ها و همایش‌های علمی مشترک در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین المللی و همکاری و مشارکت در چاپ و انتشار منابع مرجع و کتابچه‌های آموزشی و ترویجی و ... از جمله تعهدات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در این تفاهم نامه است.

شایان ذکر است؛ مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا و ابلاغ سه سال شمسی تعیین شده و به امضا قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی وامور مجلس و مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح رسیده است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید و تجدیدنظر می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز