خبرگزاری کار ایران

توزیع ناعادلانه سرانه فضای سبز در منطقه ۲۲

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۰۲۳

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: فضای سبز در منطقه ۲۲ به صورت عادلانه در بین محلات توزیع نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲ ضمن گرامیداشت حادثه ۱۷ شهریور و درگذشت آیت الله طالقانی گفت: امیدواریم نهاد شوراها به عنوان نماد دموکراسی و مردمسالاری با تصمیمات درست قانون گذاران تحکیم شود و جایگاه آنها بیشتر از این تضعیف نشود.

او ادامه داد: باید در منطقه ۲۲ به دو موضوع به صورت جدی پرداخته و پیگیری شود. یک مساله پراکنش و دیگری توزیع عادلانه فصای سبز است‌.

نوری با تاکید بر اینکه در این منطقه سرانه فصای سبز خوب است افزود: اما توزیع سرانه عادلانه نیست و باید تلاش شود تا فضای سبز به صورت عادلانه در بین محلات توزیع شود و از کمیسیون ماده پنج می خواهم به این موضوع توجه جدی شود و شورایاران به صورت جدی آنرا مطالبه کنند.

او ادامه داد: نکته دوم مربوط به شبکه فاضلاب است که در بین مناطق شهر تهران در منطقه ۲۱ و ۲۲ اجرا نشده است و این جزو ضرورت‌ها است و حتما شورایاران باید آنرا مطالبه کنند و از سازمان آبفا بخواهند که این شبکه تاسیس شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز