خبرگزاری کار ایران

سومین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی در آبعلی کلنگ‌زنی شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۵۰۹

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح مرکز مانیتورینگ مدیریت پسماند، نصب ۵ دستگاه خوددریافت پسماند خشک در میادین میوه و تره بار و کلنگ زنی سومین کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در روز جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، در نشست افتتاح سه پروژه مرکز مانیتورینگ مدیریت پسماند، بهره‌ برداری از ۵ دستگاه RVM و کلنگ زنی کارخانه استحصال شن و ماسه  که در ساختمان مرکزی سازمان برگزار شد، صدرالدین علیپور با تاکید بر تلاش این سازمان در راستای تحقق شعار "تهران هوشمند" خاطر نشان کرد: به منظور مدیریت هر چه بهتر پسماند در تهران و درمسیر رسیدن به اهداف کاپ ( کاهش پسماند) انجام برنامه‌های هوشمندسازی در زمینه مدیریت پسماند از ماه های گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

علیپور ضمن اظهار خشنودی از راه اندازی مرکز مانیتورینگ مدیریت پسماند در روز جاری گفت: از این طریق سامانه های توقف خودرو ها، سامانه جامع توزین، اطلاعات مورد نیاز به منظور اتصال به صورت وضعیت االکترونیک، کارگران فعال در عرصه مدیریت پسماند، میزان پسماند حمل شده از مناطق و... بصورت آنلاین رصد می شود.

براساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند؛  او در ادامه با اشاره به  استقرار 5 دستگاه rvm  (دستگاه خود دریافت پسماند خشک) در میادین میوه و تره بار افزود: بزودی این دستگاه در فروشگاه شهروند هم استقرار خواهد یافت و البته همکاری بخش خصوصی و فروشگاه های بزرگ و خرید و نصب آن توسط مجموعه های مذکور، همچنین کمیته امداد،  به تعمیم این طرح به شهر تهران کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز