خبرگزاری کار ایران

برنامه محوری، اولین گام مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۵۱

مدیر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: اولین گام مدیریت، برنامه محوری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا مظفر (مدیر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش) در سی و چهارمین اجلاس سالیانه آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: در وضعیت فعلی که با تهدید آموزشی رو به رو هستیم مسئولیت همه ما سنگین تر است. مسئولیت در این زمان خطیر بوده و لازم است همه با هم همکاری کرده تا با موفقیت این آزمون را سپری کنیم. معلمان جهادگران جبهه آموزشی و تربیتی هستند که می‌توانند کمک‌های موثری کنند.

وی ادامه داد: خداوند بر همه انسان‌ها بدون طبقه‌بندی افراد فرشتگانی را مامور کرد که مرتبا عملکرد انسان‌ها را ثبت کنند از این رو نظارت اهمیت زیادی در زندگی بشر دارد و یکی از عوامل هدر رفت سرمایه انسانی و مادی محسوب است. یک مدیریت در برنامه ریزی، ساماندهی و... می‌تواند آن سازمان را موفق گرداند. نظارت و کنترل میزان دستیابی یک مدیر به اهداف سازمانی را مشخص و تعیین می‌کند.

مظفر گفت: نظارت و کنترل یعنی پیشرفت و تغییر عملیات در انحرافات. ارزیابی و مدیریت از اصول مهم کاری است که می‌تواند منجر به پیشرفت مدیریتی شود. اولین گام مدیریت، برنامه محوری است، پس از بومی شدن این برنامه در ابعاد دیگر مانند سند تحول بنیاین و برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش باید لحاظ گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز