خبرگزاری کار ایران

وجود نظم و امنیت در مراسم عزاداری محرم

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۱۵۲

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با قدردانی از هیات و دستجات عزاداری در همکاری با خادمان خود در نیروی انتظامی و رعایت دستور العمل های بهداشتی، گفت: بحمدالله با تدبیر و تلاش های صورت گرفته، عزاداری امسال با رعایت ضوابط و پروتکل های ستاد مقابله با کرونا و در کمال نظم و امنیت و بدون هیچگونه مورد خاصی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: قیام امام حسین علیه السلام، اسلام را بیمه کرد و اگر نبود شهادت و قیام آن بزرگوار، بدون شک الان هیچ اثری از اسلام ناب محمدی (ص) نبود.

وی افزود: بحمدالله با تدبیر و تلاش های صورت گرفته، عزاداری امسال با رعایت ضوابط و پروتکل های ستاد مقابله با کرونا و در کمال نظم و امنیت و بدون هیچگونه مورد خاصی برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت با قدردانی از هیات و دستجات عزاداری در همکاری با خادمان خود در نیروی انتظامی و رعایت دستور العمل های بهداشتی، افزود: در ایام سوگواری و عزای سید و سالار شهیدان، یگان های انتظامی، ترافیکی و امداد حضوری فعال و پر رنگ داشته اند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با شروع محرم کلیه مقرهای پلیس پایتخت به نشانه عزا سیاهپوش شده اند و شال عزا گردن آویز کارکنان پلیس پایتخت شد، افزود: خدمتگزاری به عاشقان و محبان امام حسین علیه السلام را برای خود افتخار بزرگی می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز