خبرگزاری کار ایران

شماره گذاری ۵ هزار خودروی یورو۴ برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۰۳۲

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با مصوبه هیات دولت مجوز شماره گذاری ۵ هزار خودروی یورو۴ برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: مسئله تاکسی فرسوده در کشور به یک مشکل تبدیل شده است. در تهران ۴۰ هزار دستگاه تاکسی داریم که به سن فرسودگی رسیده اند که باید خیلی سریع این خودروها نوسازی شوند. 

وی ادامه داد: براساس قوانین بالادستی شماره گذاری خودروهای یورو۴ تا انتهای سال ۹۸ به پایان می رسید و در سال ۹۹ خودروسازان باید خودروهای یورو ۵ تولید می کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کشور تصریح کرد: طبیعتا دو دسته مشکل وجود دارد. دسته اول مربوط به افرادی بود که در ماه پایانی سال گذشته وجود واریز کرده اما خودرو تحویل نگرفته بودند و مراکز شماره گذاری هم مشکل داشتند که مجموعا هزار خودرو را شامل می شد که از این تعداد ۴۵۰ خودرو در شهر تهران بود.

قنادان خاطرنشان کرد: مسئله بعدی هم توقف عرضه خودرو و توقف نوسازی ناوگان تاکسیرانی بود که این هم مشکلات عمده ای برای شهر تهران ایجاد می کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کشور تصریح کرد: در مرداد ماه مصوبه ای به تصویب هیأت دولت رسید که ۵ هزار خودرو یورو۴ مجوز شماره گذاری گرفتند که در فاز اول آن مشکل هزار خودروی باقیمانده از سال ۹۸ رفع و شماره گذاری خواهند شد و مابقی تا پایان مهر ماه شماره گذاری و به متقاضیان واگذار خواهد شد.



 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز