خبرگزاری کار ایران

تنها دو ایستگاه سهم منطقه ۱۸ از شبکه مترو تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۷۰

عضو کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران گفت: تنها دو ایستگاه مترو در منطقه ۱۸ به بهره‌برداری رسیده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ شهربانو امانی در جریان دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۱۸ گفت: منطقه ۱۸ از حیث حمل‌و‌نقل عمومی سرانه بسیار پایینی دارد و سرانه منطقه ۶ درصد است،‌ در صورتی که سرانه کل تهران ۳۲ درصد است و این نشان می‌دهد که فاصله متوسط و امکاناتی که در منطقه وجود دارد مناسب نیست.

او ادامه داد: تنها دو ایستگاه مترو در منطقه ۱۸ به بهره‌برداری رسیده است و برای اینکه این منطقه بتواند به سرانه متوسط برسد، تاسیس خط ۸ و ۱۱ مترو می‌تواند منطقه را به سرانه متوسط برساند.  

امانی به شهرداران مناطق پیشنهاد داد طرح خیابان کامل را در دستور کار قرار دهند. وی گفت: به همه شهرداران مناطق پیشنهاد می‌کنم که در اجرای برنامه سوم شهرداری تهران در ارتباط با ایجاد حداقل هر سال یک خیابان کامل که با تاخیر دستورالعمل آن ابلاغ شد اهتمام بورزند، چرا که در بودجه سال ۹۹ ما مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث خیابان کامل پول گذاشتیم.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر گفت: منطقه ۱۸ می‌تواند یکی از مناطق پیش رو باشد، زیرا سرانه حمل‌ونقل عمومی آن محدود است و همه می‌دانیم که یکی از زیرساخت‌های توسعه در هر منطقه‌ای توسعه حمل‌و‌نقل عمومی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز