خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۳۷۰

رییس سازمان بهزیستی کشور از افزایش ۱۵ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی دانا، رییس سازمان بهزیستی کشور درباره پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و هدفمندی یارانه‌ها در هفته دولت مبلغ مستمری پرداختی  برای مددجویان سازمان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه‌ها در ماه مرداد با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به قبل بر روی کارت بانکی مددجویان بهزیستی شارژ شد.

وی ادامه داد: بر این اساس خانواده‌های تک نفره مبلغ دریافتی‌شأا از محل هدفمندی یارانه‌ها به عنوان مستمری از ۱۰۸ هزار تومان به ۱۲۵ هزار تومان، همچنین مبلغ مستمری برای خانواده‌های دو نفره از ۲۱۵ هزار تومان به ۲۴۸ هزار تومان و این مبلغ برای خانواده‌های سه نفره از ۲۸۹ هزار تومان به ۳۳۲ هزار تومان افزایش یافت.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: همچنین براین اساس مبلغ مستمری خانواده‌های ۴ نفره از ۳۸۴ هزار تومان به ۴۴۲ هزار تومان و مستمری خانواده‌های ۵ نفره از ۴۱۶ هزار تومان به ۴۷۹ هزار تومان افزایش یافت.

قبادی دانا تصریح کرد: این مبالغ برای ماه مرداد بر روی کارت بانکی مددجویان سازمان بهزیستی شارژ شد. همچنین از محل اعتبارات سازمان بهزیستی مبالغی ماهانه به مددجویان اختصاص پیدا می‌کند. بنابراین با احتساب مبالغی که از سوی اعتبارات سازمان بهزیستی به صورت مستمری پرداخت می شود و همچنین مبالغی که از محل هدفمندی یارانه‌ها در نظر گرفته می شود، حداقل عدد مستمری خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی دریافت می کنند برای خانواده یک نفره ۱۸۸۵۰۰ تومان و برای خانواده ۵ نفر ۵۹۹ هزار تومان خواهد بود که برای مردادماه واریز شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تخصیص منابع توسط سازمان برنامه بودجه بتوانیم مابه التفاوت افزایش را برای ماه‌های فروردین تا تیرماه نیز در آینده نزدیک پرداخت کنیم. البته این افزایش ۱۵ درصدی از ماه‌های آینده نیز ان‌شاءالله پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز