خبرگزاری کار ایران

پایداری آزادگان و ایثارگری شهدا رمز پیروزی ۸ سال دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۷۳

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در دیدار با خانواده‌های سه تن از آزادگان و شهدا ضمن ابلاغ سلام فرمانده ناجا گفت: سرافرازی و استقلال ایران اسلامی را مدیون فداکاری، ایثار و استقامت شهدا و آزادگانی هستیم که با ۸ سال دفاع مقدس، پیروزی و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورند.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی در این دیدارها افزود: سرافرازی و استقلال میهن عزیزمان ایران را مدیون فداکاری، ایثار و استقامت مثال‌زدنی شهدا و آزادگانی هستیم که پس از هشت سال دفاع مقدس پیروزی را برای ملت آزاده ایران به ارمغان آورند.

این مقام ارشد انتظامی با ابلاغ سلام فرمانده نیروی انتظامی به خانواده‌های گرانقدر آزادگان و شهدا تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون ایثارگری مخلصانه‌ انسان‌های فداکاری هستیم که بدون چشم داشت و به دور از خانواده و با تحمل سختی‌ها در دو جبهه "مرزی" و "شهری" با متخاصمان و متجاوزان به خاک پاک ایران و افراد معاندی که قصد تعرض به امنیت مردم در شهرها را داشتند، جانانه جنگیدند.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان درس مقاومت و مردانگی به ما آموختند و ما قدردان این طلایه داران فرهنگ شهادت و ایثار هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار امیدواری کرد: با گرامی‌داشت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، بایستی ایستادگی و مقاومت عزتمندانه را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم و نسل امروز را با این رشادت ها آشنا کنیم.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار معصوم بیگی همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در راس هیئتی با خانواده‌های سرباز وظیفه آزاده "مسعود باباکاظمی"، جانباز دوران دفاع مقدس "سیدعباس طباطبایی پور" و ستواندوم جاویدالاثر "علیرضا حیدری فرزان" دیدار، دلجویی و از ایثار این خانواده ها قدردانی کرد.

جانباز سرافراز "سید عباس طباطبایی پور" جمعی کمیته انقلاب اسلامی و لشکر روح الله و برادر شهید "سید اکبر طباطبایی پور" تابستان ۶۵ طی دو مرحله در جزیره فاو از ناحیه چشم و پا جانباز شد، سرباز وظیفه آزاده "مسعود باباکاظمی" جمعی ژاندارمری از سال ۶۷ تا ۶۹ در اسارت رژیم متجاوز عراق بود و ستواندوم "علیرضا حیدری فرزان" جمعی شهربانی از سال ۶۵ آسمانی و جاویدالاثر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز