خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

ضرورت رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس/ وضعیت اراضی املاک با کاربری آموزشی تعیین تکلیف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۴۷۴

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت: وضعیت اراضی املاک با کاربری آموزشی که قبل از طرح تفضیلی ۹۱ مسکونی بوده و در آن سال به صورت استیجاری یا مالک شخصی بهره برداری آموزشی می شده، تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای اموزش و پرورش شهر تهران با تبریک سالرزو ورود آزادگان به کشور و در پیش بودن شروع سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امید است که ویروس کرونا به زودی نابود شود و شاهد حضور بدون دغدغه دانش آموزان در مدارس باشیم، چرا که ارتباط دانش آموزان و معلمان در محیط مدارس زمینه اجتماعی شدن دانش آموزان را فراهم می کند.

وی ادامه داد: به سبب دشواری مسئولیت آموزش و پرورش از تمام دستگاه های اجرایی عضو شورا و یا غیر عضو درخواست می شود به مدارس کمک کنند، در این راستا با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه، جهت اطلاع رسانی ظرفیت صدا و سیما و شهرداری جهت اقدامات فرهنگی و تبلیغی به کار گرفته می شود تا فضا فرهنگی و آموزشی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: بازگشایی مدارس با توجه به شیوع کرونا نیازمند رعایت دقیق و سختگیرانه پروتکل های بهداشتی است تا سلامت دانش آموزان حفظ شود و خانواده ها آسودگی خاطر داشته باشند.

حسن بیگی سپس گفت: در مورد تعیین تکلیف اراضی املاک با کاربری آموزشی که قبل از طرح تفضیلی ۹۱ مسکونی بوده و در آن سال به صورت استیجاری یا مالک شخصی بهره برداری آموزشی می شده، مقرر شد کارگروهی در حوزه معاونت عمرانی با حضور نمایندگان شهرداری موضوع را بررسی و نتیجه در شورای آموزش و پرورش مطرح شود.

وی همچنین تصریح کرد: در مورد ۵ درصد عوارض صدور پروانه های ساختمانی، تفکیک زمین ها پذیره و نوسازی دریافتی شهرداری مقرر شد شهرداری میزان و درصد دقیق عوارض دریافتی را به شکل شفاف اعلام کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: موضوع تعیین هزینه برای صدور المثنی مدارک دپیلم نیز به سبب ماهیت موضوع بر اساس اسناد بالادستی و از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز