خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

استقامت آزادگان در دوران اسارت مثال‌زدنی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۷۹۱

فرمانده ناجا با بیان اینکه استقامت آزادگان در دوران اسارت مثال زدنی است، گفت: آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی آزادگان است که بااقتدار در مقابل دشمن ایستادگی و از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه جلسه شور فرماندهان ضمن گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تبریک این روز به مردم انقلابی، جامعه ایثارگری و آزادگان غیور اظهار داشت: بی تردید امنیت، آرامش و آسایش حاکم بر ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی آزادگان سرافرازی است که مجاهدانه و بااقتدار در مقابل دشمن ایستادگی کردند و از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آن هم در شرایط حساس داخلی کشور در آن دوران و همچنین عملیات روانی دشمنان، سبب تجدید قوای سایر رزمندگان و تشدید استقامت مردم شد و حضور آنان در کشور موجبات خیر و برکت را فراهم کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه استقامت آزادگان در دوران اسارت و تحمل شکنجه های دشمن مثال زدنی است، تصریح کرد: رزمندگان با روحیه بالا و مقاومت پای آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی و اعتقادات خود ایستادند؛ آزادگان، ارزشمندترین سرمایه های این نظام مقدس هستند و 26 مرداد ماه هر سال  فرصت مغتنمی برای تجلیل از عزیزانی است که عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

سردار اشتری با بیان اینکه همواره قدردان جامعه ایثارگری به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز هستیم، تاکید کرد: برخود وظیفه می دانیم که از این دلاورمردان قدردانی کنیم، تجلیل و خدمات دهی شایسته به این قشر عزیز کم ترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است، در پی شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در حاشیه جلسه شور فرماندهی از چند آزاده سرافراز ناجا به نمایندگی از جامعه بزرگ آزادگان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز