خبرگزاری کار ایران

آغاز بررسی درخواست‌های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت میهمان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۲۴

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اعلام پایان مهلت ثبت درخواست‌های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت میهمان، از آغاز بررسی درخواست‌های دانشجویان در دانشگاه‌های مبدا خبر داد.

به گزارش ایلنا، جاماسب نوزری مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، از طرف وزارت علوم این امکان فراهم شد که دانشجویان کاردانی و کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیک‌ترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.

وی افزود: در همین راستا، ثبت‌نام از دانشجویان متقاضی از تاریخ ۶ مرداد ماه آغاز و لغایت ۱۸ مرداد ماه پایان یافت که در این بازه دانشجویان با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir درخواست های خودرا ثبت کردند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: طبق زمان‌بندی اعلام شده، مهلت ثبت نام دانشجویان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه پایان یافت و دانشگاه‌های مبدأ از ۱۹ لغایت ۲۷ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه نیز دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدأ را بررسی می‌کنند.

نوزری تأکید کرد: دانشجویان می‌توانند با کد پیگیری دریافت شده از سامانه سجاد نتیجه درخواست خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند، لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود و تأکید مقامات بهداشتی بر کاستن تجمع و رفت و آمدها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز