خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین برنامه گفتگوی هفته با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۶۳

در راستای سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول، پنجمین برنامه گفتگوی هفته با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به‌عنوان مهمان ویژه، نوزدهم مردادماه در بستر شبکه شاد به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه «گفتگوی هفته» در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول، باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها به‌صورت منظم و هفتگی و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

در این برنامه هفتگی، به‌تناسب موضوع‌های جاری آموزش‌وپرورش، مهمان ویژه یکی از شخصیت‌های عالی‌رتبه کشوری است. در همین راستا پنجمین برنامه گفتگوی هفته روز یکشنبه نوزدهم مردادماه با حضور جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار می‌شود.

این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر ۳۱ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان‌ها، روسای۷۶۰ منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم شاهد این برنامه در بستر شبکه شاد خواهند بود.

گفتنی است؛ تاکنون محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، رضا اردکانیان وزیر نیرو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با عنوان مهمان ویژه در سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول حضور یافتند و ضمن ایراد سخنرانی و برشمردن حوزه‌های مشترک همکاری به سؤالات اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز