خبرگزاری کار ایران

بازسازی و ساماندهی میدان شهدا

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۵۰۸

با انجام مذاکرات سه منطقه ۱۲، ۱۳و ۱۴ مقرر شد که بازسازی و ساماندهی میدان شهدا انجام شود. مطالعات و تهیه طرح اولیه بر عهده منطقه ۱۴ و عملیات اجرایی آن را منطقه ۱۲ انجام خواهد داد. در این بازسازی و ساماندهی به موضوعاتی مانند حل مشکلات ترافیکی، حفظ پیشینه های تاریخی مذهبی و همچنین پیاده محور کردن این میدان پرداخته می شود.

به گزارش ایلنا، رضا عباسی، شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه میدان شهدا در محدوده سه منطقه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ واقع شده است،  گفت: جلساتی با دو منطقه ۱۲ و ۱۳ درباره بازسازی میدان شهدا انجام و مقرر شد مطالعات طرح را منطقه ۱۴ در قالب مطالعات متوسط مقیاس انجام دهد و اجرای آن بر عهده منطقه ۱۲ باشد.

او افزود: طرح بازسازی این میدان در مرحله مطالعات اولیه قرار دارد که در آن ارائه یکسری خدمات از طریق مهندسین مشاور در حال بررسی است.

عباسی درباره موضوعات این طرح افزود: رفع مشکل ترافیکی میدان، پیاده محور کردن آن و حفظ پیشینه های تاریخی و مذهبی و همچنین توجه به پیاده راهی که از امام حسین تا میدان شهدا امتداد پیدا می کند از موضوعات طرح نوسازی میدان شهدا است.

شهردار منطقه ۱۴ یادآور شد: مطالعات اولیه حدود چهار ماه طول خواهد کشید و پس از آن مشاور طرح پیشنهادی خود را ارائه می دهد.

عباسی گفت: طبق پیش بینی ها این طرح تا پایان سال وارد فاز عملیاتی می‌شود و منطقه ۱۲ اجرای آن را آغاز خواهد کرد.

براساس گزارش پایگاه شهر، میدان شهدای تهران در تقاطع محور شمالی جنوبی ۱۷ شهریور و محور شرقی – غربی پیروزی واقع شده است که از سمت غرب خود از طریق محور مجاهدین اسلام محدوده شرقی تهران را به مرکز شهر متصل می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز