خبرگزاری کار ایران

شناسایی اقلام بهداشتی قاچاق در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۸۹

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک محموله اقلام بهداشتی قاچاق در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "غلامرضا جعفری"  در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در شرایط کنونی جامعه، شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات این شهرستان یک انبار احتکار اقلام بهداشتی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر ۴۲۰ هزار عدد انواع ماسک خارجی و ۳۵۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده ،۸۴۰ عدد ژل ضد عفونی کننده و ۳ هزار جفت دستکش و الکل قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شد.

این مقام انتظامی استان ارزش ریالی ماسک ها و اقلام بهداشتی قاچاق کشف شده در این انبار را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

براساس گزارش پایگاه پلیس؛ فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه مقابله جدی و بی امان با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی است، از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز