خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

آخرین جزییات حریق در پارکینگ خودروهای سنگین در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۳۶۲

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون یک مصدوم بر اثر آتش‌سوزی در پارکینگ خودروهای سنگین گزارش شده است، گفت: از پالایشگاه و مرکز پخش نفت نیز برای اطفاء حریق نیرو اعزام شده است.

«جلیل بالایی» مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات آتش‌سوزی در پارکینگ خودروهای سنگین در کرمانشاه گفت: این آتش‌سوزی در محله دولت‌آباد کرمانشاه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: تمام نیروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی و اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال مدیریت این حادثه هستند.

بالایی در پاسخ به این سوال که آیا در این حادثه فرد یا افرادی نیز مصدوم شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر فقط یک مصدوم گزارش شده و خوشبختانه تاکنون فوتی نیز گزارش نشده است.

وی درباره علت این حادثه خاطرنشان کرد: هنوز علت حادثه مشخص نیست، اما این مکان پارکینگ‌ خودروهای سنگین است که به احتمال زیاد محموله آنها مواد سوختنی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: از پالایشگاه، مرکز پخش نفت نیز برای اطفاء آتش کمک گرفته شده است و منتظر هستیم چنانچه اعلام نیاز کنند از ارتش و سپاه نیز برای اطفاء حریق کمک بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز