خبرگزاری کار ایران

جمع‌آوری ۴۱۸ معتاد متجاهر در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۳۷

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع‌آوری ۴۱۸ معتادمتجاهر و دستگیری ۷۲ خرده فروش در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه اجرای طرح  امنیت محله محور و دستگیری و جمع آوری معتادان خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر گفت: این طرح از ۱۰ روز گذشته و با رعایت موارد و پروتکل های بهداشتی به مرحله اجرا درآمده و طی آن ۷۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۴۱۸ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه،  اجرا شده است، افزود: برخورد با جرائم مرتبط با موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر همواره جزو درخواست های مردمی و اولویت های پلیس بوده است. در همین راستا نیز این طرح با هدف شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده در سطح شهر تهران و به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به مرحله اجرا رسید.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در اجرای این طرح همچنین بیش از  پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از معتادان و خرده فروشان کشف و ضبط شد.

 حسنوند با بیان اینکه برای خرده فروشان پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند، اظهارکرد: همچنین معتادان متجاهر نیز به مراکز درمانی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز