خبرگزاری کار ایران

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در پیشوا

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۹۷

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از پلمب کارگاه غیر مجاز تولید و توزیع ماسک غیر بهداشتی در شهرستان پیشوا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "کیومرث عزیزی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع ماسک های غیر بهداشتی در شهرستان پیشوا، با توجه به حساسیت موضوع و سلامت جان شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پس از شناسایی محل ضمن هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از این کارگاه مشخص شد علاوه بر اینکه این واحد تولیدی فاقد مجوزهای قانونی بوده، تولید ماسک نیز کاملا غیر بهداشتی انجام می شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: ماموران با همراهی نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه تولیدی، ۲۳کارتن ۲هزار عددی جمعا ۴۶ هزار ماسک خام آبی رنگ ، یک کارتن ۲هزار عددی ماسک خام سفید رنگ و تعداد ۱۱۳جعبه کوچک۵۰ عددی به تعداد ۵ هزار و ۶۵۰ عدد ماسک آماده تحویل و تعدادی دستگاه حرارتی تولید ماسک در مجموع بیش از ۵۳ هزار و ۶۵۰ عدد ماسک غیر استاندارد و غیربهداشتی کشف و با هماهنگی مرجع قضائی این مکان پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این رابطه و معرفی متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان خواست در شرایط کنونی بیماری تحت هیچ شرایطی، این گونه اقلام بهداشتی را از مراکز فاقد مجوز تهیه نکنند و هرگونه تخلف را با شماره تماس ۱۱۰ یا مراکز مسئول برخورد با تخلفات صنفی در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز