خبرگزاری کار ایران

تکذیب خبر تغییر نوع ارز دستگاه های سمعک، تست قند خون و استپلر

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۸۳۴

خبر تغییر نوع ارز دستگاه سمعک، دستگاه تست قند خون و نوار مربوطه و دستگاه استپلر از نرخ رسمی به نیمایی تکذیب شد.

به گزارش ایلنا، کمیته تخصیص ارز اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای، خبر تغییر نوع ارز دستگاه سمعک، دستگاه تست قند خون و نوار مربوطه و دستگاه استپلر از نرخ رسمی به نیمایی را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با توجه به برخی شایعات در فضای مجازی و رسانه‌ها در خصوص تغییر نوع ارز دستگاه سمعک، دستگاه تست قند خون و نوار مربوطه آن و دستگاه استپلر از نرخ رسمی به نیمایی، به اطلاع می‌رساند، کمافی‌السابق ارز نرخ رسمی به واردات این اقلام تعلق می‌گیرد و نوع ارز آنها تغییری نکرده است. لذا عدم رعایت قیمت‌های اعلامی برای اقلام شده مندرج در پورتال imed.ir توسط برخی از فروشندگان به منزله گران‌فروشی و تخلف محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.

بنابر اعلام وبدا، شایان ذکر است قیمت مورد تایید این اقلام در پورتال اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به آدرس www.imed.ir در قسمت "استعلام فهرست قیمت کالاهای مصرفی مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی جهت اطلاع رسانی عموم مردم" منتشر شده و در دسترس می‌باشد و کلیه تأمین‌کنندگان مکلف به رعایت قیمت‌های مصوب و توزیع محصولات مذکور در شبکه توزیع مجاز طبق ضوابط و مقررات بوده و می‌بایست مطابق بخشنامه های ابلاغی قبلی، نسبت به درج سوابق توزیع در "سامانه کالاهای مشمول ارز رسمی" اقدام کنند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز