خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۱۷۱خرده فروش و جمع آوری ۵۱۵ معتاد متجاهر در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۷۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح های امنیتی محله محور در محلات شهر تهران در ۱۰روز گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۱۷۱ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسوند"، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در ۱۰ روز اخیز در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی شهر تهران به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر در خلال اجرای این طرح موفق شدند ۱۷۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از آنان کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این طرح با همکاری ماموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه سرکلانتری هفتم با تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد، افزود: در اجرای این طرح ۵۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری و ۳ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز