خبرگزاری کار ایران

کشف ۹ میلیارد توتون و تنباکو در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۹۰

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی ۲ انبار بزرگ کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد و گفت: از داخل این انبارها ۶۰ هزار و ۵۳۰ بسته توتون و تنباکو قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار "علی ذوالقدری" اظهار داشت: در هفته گذشته خبری مبنی بر دپو توتون و تنباکو قاچاق در دو انباری در حوالی خیابان فدائیان اسلام دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی مالک یا مالکان آن در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: با شناسایی مالک انبارها، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری ها اخذ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی صبح امروز تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت پایتخت به محل اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کنند.

ذوالقدری با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبارها ۶۰ هزار و ۵۳۰ بسته توتون و تنباکوی قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود ۹میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در پایان تصریح کرد: با دستور قضائی، هر دو انباری پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز