خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ممنوعیت فعالیت برخی اصناف از امروز/ پلمپ ۸ رستوران و قهوه‌خانه متخلف

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۵۶

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت فعالیت یکسری از اصناف به مدت یک هفته از پلمپ ۸ مورد رستوران و قهوه‌خانه که فاقد جواز نیز بودند و به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کردند، خبر داد.

«سرهنگ نادر مرادی» معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ممنوعیت دوباره فعالیت یکسری صنوف در پی شیوع کرونا گفت: تیم‌های ما به صورت شبانه‌روزی نظارت می‌کنند، در کنار بازرسان اتاق اصناف و بازرسان وزارت بهداشت و تعزیرات به صورت تلفیقی به عنوان پشتیبانی کننده انتظامی هستیم.

وی ادامه داد: در بیشتر موارد سعی می‌کنیم به اصناف تذکر داده و ‌آن‌ها نیز می‌پذیرند، اگر تذکرات و اخطارها رعایت نشود و نیاز به قهوه‌قهریه‌ است، ما مجوز پلمپ این اصناف را داریم و با آنها برخورد می‌کنیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ خاطرنشان کرد: قهوه‌خانه‌ها، کافه‌ها، سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌های زنانه، تالارهای پذیرایی، مراکز فرهنگی و اجتماعی، سینماها، تالارها، سالن‌های همایش، کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی سرپوشیده مانند استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی به مدت یک هفته تعطیل هستند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: از امروز نیز گشت‌های بازرسی مجددا آغاز شده است و برخی از اصناف نیز اطلاعی در این خصوص نداشتند. مردم و اصناف همیشه در کنار ما بودند و همیشه مقررات را پذیرفته‌اند.

وی درباره تعطیلی مراکز خرید نیز گفت: به دلیل اینکه تهران هنوز به وضعیت قرمز نرسیده است، فعلا تعطیلی مراکز خرید اعلام نشده است، اما اگر خدایی نکرده به مرحله قرمز برسد، قطعا تعطیلی این نوع مراکز نیز اعلام می‌شود، بنابراین ما از همه مردم خواستاریم تا دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را به ویژه اصنافی که پرتردد بوده و تجمعی هستند، رعایت کنند تا انشالله به وضعیت قرمز نرسیم، چراکه اگر به این وضعیت برسیم قطع به یقین محدودیت‌ها بیشتر خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره فعالیت غیرقانونی قهوه‌خانه‌ها گفت: اصنافی که به صورت زیرزمینی فعالیت کرده و به هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا عمل نمی‌کنند و نمی‌پذیرند با آنها برخورد خواهیم کرد. شب گذشته نیز ۸ مورد رستوران و قهوه‌خانه که فاقد جواز نیز بودند و به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کردند، پلمپ کردیم.

وی تاکید کرد: مردم در هر مکانی شاهد فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی این طور اصناف هستند به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز