خبرگزاری کار ایران

حیات‌الغیب:

توسعه امکانات بهداشتی زندان‌ها از اولویت‌های اصلی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۸۱۹

مدیر کل زندان‌های استان تهران طی بازدید از بازداشتگاه اوین اظهار داشت: توسعه امکانات رفاهی، بهداشتی و آموزشی برای مددجویان در طول دوران تحمل حبس از وظایف مهم زندانبانی است.

به گزارش ایلنا، سید حشمت اله حیات‌الغیب در این باره گفت: تلاش کارکنان زندانهای استان ، بهره برداری بهینه از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود زندانها در جهت فراهم کردن فضای مناسب معیشتی و بهداشتی برای تمام زندانیان می باشد.

وی افزود: در شرایط فعلی اقدامات بهداشتی پیشگیرانه از جمله توزیع ماسک، دستکش و موادضدعفونی و نصب و تجهیز تونل های ضدعفونی کننده در ورودی های مراکز ، اندرزگاهها و سالنهای ملاقات و همچنین توسعه خدمات درمانی و تجهیزات بیمارستان های داخل مراکز مراقبتی از برنامه های اصلی زندانهاست تا از ورود و شیوع ویروس کرونا به داخل مجموعه ها جلوگیری شود.

مدیرکل زندانهای تهران به همراه مدیر بازداشتگاه اوین ضمن بازدید از اندرزگاههای این مرکز و گفتگو با مددجویان پیرامون مشکلات و درخواستهایشان تصریح کرد: توسعه امکانات رفاهی، بهداشتی و آموزشی برای مددجویان در طول دوران تحمل حبس  از وظایف مهم زندانبانی می باشد.

وی افزود: زندانی به دلیل انجام بزه محکوم به تحمل کیفر شده، لیکن دوران حبس بخشی از زندگی مددجویان است و همچون دیگر افراد جامعه از حقوق شهروندی در چهارچوب قانون بهره مند می باشند و برخورداری از امکانات درمانی، رفاهی و بهداشتی مناسب، ملاقات و تماس تلفنی جزء همین حقوق است .

شایان ذکر است: در طی یک سال گذشته، تحولات وسیعی در حوزه های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و رفاهی در زندان های استان تهران روی داده است. همچنین اقدامات موثری در خصوص ارتقای کیفیت خدمات یاد شده صورت گرفته که می توان به راه اندازی و ارتقای سیستم تلفنهای هوشمند در اندرزگاه ها و سهولت تماس بین مددجویان و خانواده هایشان و همچنین بازسازی، زیباسازی و تجهیز تمام اماکن، اندرزگاهها، کلاسهای مددجویان و آسایشگاه سربازان وظیفه اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز