خبرگزاری کار ایران

توضیح وزیر بهداشت درباره برگزاری آزمون دکتری

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۶۳۴

وزیر بهداشت در لایو اینیستاگرام خود درباره برگزاری آزمون دکتری توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی در لایو اینستاگرام خود درباره برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکترا گفت: به عنوان سرباز بخش سلامت که بزرگترین آرزویم حفظ سلامتی فرزندان این مملکت است. هر کدام از ما ممکن است نوجوان یا حوانی را داشته باشیم که قصد شرکت در یکی از ازمون‌ها را دارد. یکی از نگرانی‌هایی که به ما منتقل شده بود بحث احتمال آلودکی عزیزان ما در شرایط برگزاری کنکورها است.

وی ادامه امروز در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر علوم، رییس سازمان سنجش و همکارانم در وزارت بهداشت برگزار شد. یکی از موضوعاتی که مطرح شد در رابطه با کنکور دکتری این است که طراحان سوال را در قرنطینه نگه داشته‌اند و برای دانشجویان داوطلب کنکور دکتری زمان برای تصمیم‌گیری کوتاه است و باعث از بین رفتن هزینه و وقت می‌شود و قرار شد نشستی برگزار کنند که با چه مکانیزمی می توانیم به دانشجویان این اطمینان را بدهیم که کمترین آسیب را می‌بینند و هم از برگزاری این رقابت کشوری محروم نشویم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: باید بدانید که احتمال اینکه از ۱۵ شهریور و اوایل پاییز همزمانی کووید ۱۹ با آنفولانزای فصلی را داشته باشیم، چیز غریبی نیست. بنابراین طولانی شدن این جریان ممکن است مصادف شود با حذف کنکور در سال جاری بنابراین تلاش می‌کنیم سالمترین و ایمن‌ترین دوره برگزاری و سالمترین شیوه برگزاری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام کنیم.

نمکی تصریح کرد: به محض اینکه جلسه تمام شود در اولین فرصت مناسب به استحضار خانواده‌ها خواهم رساند و اعلام می‌کنم که چه شرایطی را برای برگزاری این آزمون مناسب می‌دانیم. ما به هیچ وجه راضی به دغدغه خاطر هیچ کسی نیستیم و مدافع سلامت تک تک شهروندان این کشور هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز