خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

محور اصلی مرزبانان شناسایی دست‌های پنهان در بحث قاچاق است

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۲۲۱

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: محور اصلی مرزبانان نیروی انتظامی در مرزها، شناسایی دست های پنهان و ریشه ای در بحث قاچاق کالا، سوخت، سلاح، مهمات و مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق است.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در نشست با فرماندهان و معاونان ستادی مرزبانی در استان خوزستان اظهار داشت: در بازدید از مرزهای استان، روحیه انقلابی، جهادی و دفاع مقدس در مرزبانان به خوبی دیده می شد و این تلاش مرزبانان، موجب افزایش اقتدار نیروی انتظامی گردیده است.

وی با اشاره به وضعیت مرزهای استان خوزستان افزود: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات پیچیده که دست مایه معاندین و مخالفان نظام مقدس ایران اسلامی است روبه رو است، که همانند دوران جنگ تحمیلی، رد پای استکبار و بیگانگان آشکار است.

سردار گودرزی تصریح کرد: در حوزه دفاعی، امنیتی یگان های مرزی از هماهنگی مطلوبی برخوردار هستند که انتظار است با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها از ظرفیت های آنان در برقراری امنیت بهتر در مرزها استفاده کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر شعار سال "جهش تولید" گفت: محور اصلی فعالیت مرزبانان نیروی انتظامی در مرزها،شناسایی دست های پنهان و ریشه ای در بحث قاچاق کالا، سوخت، سلاح، مهمات و مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق می باشد.

وی با اشاره به سیل اخیر در استان خوزستان بیان داشت: مرزبانان استان خوزستان با بهره گیری از نیروی های مجرب و جوان موفق شدند امنیت مطلوبی را در مرزها برقرار کنند که این نشان از اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در استان دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر شبکه های اجتماعی و فعالیت معاندین در فضای مجازی خاطرنشان کرد: امروز مهمتر از فضای حقیقی، فضای مجازی در کشور است که باید در شبکه های اجتماعی هم پیشگام باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز