خبرگزاری کار ایران

درخواست از مجلس برای جلوگیری از فعالیت واحدهایی که تذکر ایمنی دریافت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۸۵۷

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که امکان جلوگیری از فعالیت واحدهایی که تذکر گرفته‌اند، فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، در جریان دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان کلینیک سینا گفت: متاسفانه در این حادثه ۱۹ نفر از شهروندانمان را از دست دادیم و علی رغم ۴ تذکر ایمنی آتش نشانی، موارد و دستورالعمل ها اجرایی نشده و مالک ساختمان به این موارد توجه نکرده است.

او افزود: حدود ۲۰ هزار ساختمان تهران تذکر دریافت کرده اند و در هر کدام از این ساختمان ها احتمال حادثه مشابه داریم.

فراهانی با اشاره به وجود برخی خلاءهای قانونی خاطرنشان کرد: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که امکان جلوگیری از فعالیت واحدهایی که تذکر گرفته اند فراهم شود تا بدین ترتیب بتوان مانع از فعالیت جاهایی شد که موارد ایمنی را رعایت نمی کنند.

عضو شورای شهر تهران گفت: وزارت بهداشت در این حوزه به وظایف خود عمل نکرده است و مسئولان وزارت بهداشت هم لازم است توضیحات لازم را در جهت نظارت بر عملکرد این واحدها گزارش دهند چرا که جلوگیری از فعالیت این واحدها بر عهده وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز