خبرگزاری کار ایران

تقدیر از مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر در آیین اختتامیه کمپین «در خانه بمانیم»

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۴۴۳

آیین اختتامیه کمپین دانشجویی «در خانه بمانیم» با حضور وزیر علوم برگزار شد که در این مراسم مرکز مشاوره دانشجویی و کانون همیاران سلامت روان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در آیین اختتامیه کمپین  دانشجویی «درخانه بمانیم» از مرکز مشاوره دانشجویی و کانون همیاران سلامت روان  دانشگاه صنعتی امیرکبیر  برای ارائه بهترین اثر هنری که  در این کمپین  به اشتراک گذاشته بودند با اهدای لوح تقدیر توسط وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری دکترمنصور غلامی تجلیل شد.

کمپین بزرگ دانشجویی «در خانه بمانیم» توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای آگاهی بخشی و راهنمایی به دانشجویان در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا در ۶ فروردین امسال راه اندازی شد.

در آیین اختتامیه این کمپین از  مرکز مشاوره دانشجویی و کانون همیاران سلامت روان دانشگاه صنعتی امیر کبیر به پاس مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت این کانون در خلق آثار ارزشمند در راستای حمایت و غنا بخشی به «کمپین دانشجویی در خانه بمانیم» تقدیر شد.

مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در ایام شیوع پاندمی کرونا با تشکیل کانون و تقویت دانشجویان همیار و استفاده از ظرفیت دانشجویان همیاران سلامت روان در خصوص فعال سازی کمپین دانشجویی «در خانه بمانیم» و نیز شعار «ایران را سرشار از همدلی کنیم» اقدام به تولید محتوا (پوستر، بروشور آموزشی و کلیپ های انگیزشی) با هدف فعال سازی بدنه دانشجویی کشور در راستای رفع آسیب های روحی و روانی دانشجویان کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز