خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو تا ۳۱ تیر

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۴۱۴

ثبت‌نام از متقاضیان حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو تا ۳۱ تیرماه جاری ادامه دارد.

به گزارش ایلنا،‌ ثبت‌نام سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو که از ۲۱ تا ۲۴ مهر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، آغاز شد و در آن فعالان این حوزه فناوری در بخش‌هایی نظیر "سازندگان تجهیزات"، "خودرو"، "آب و محیط‌زیست"، "بهداشت و سلامت"، "ساختمان"، "کشاورزی و بسته‌بندی"، "نانومواد"، "نساجی"، "نفت و صنایع وابسته"، "بازرگانی"، "مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری" و "بخش بین‌الملل"حضور دارند.

در این نمایشگاه همچنین آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نهادهای ترویجی از قبیل باشگاه دانش‌آموزی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مرتبط با نانو ارائه خواهند کرد.

برگزاری مراسم افتتاحیه و تقدیر از برترین‌های حوزه‌های مختلف فناوری نانو از برنامه‌های روز اول این نمایشگاه است. برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها با موضوعات مختلف و نیز برگزاری گفتمان در حوزه تجاری‌سازی در مرکز سالن خلیج‌فارس برای شرکت‌های فعال در حوزه نانو برای ارائه و معرفی محصولات و فناوری با عنوان نانوگپ از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد است.

غرفه نانومچ نیز با طرح‌های آماده سرمایه‌گذاری و بخش دستاوردهای دانشگاهی به ارائه پایان‌نامه‌های موفق و طرح‌های خلاقانه حوزه فناوری نانو خواهد پرداخت. شبکه تبادل فناوری از بخش‌های دیگر این نمایشگاه خواهد بود، این شبکه با هدف رفع نیازهای صنعتی با تکیه بر فناوری‌های داخلی، چالش نوآوری و فناوری از طریق حل مشکلات فناورانه با رویکرد نوآوری و فراخوان آن‌ها شکل گرفته است. نهادهای ترویجی و گسترش فناوری نانو، کارگزاران خدمات تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان و صندوق‌های حمایتی از شرکت‌های فعال در حوزه دانش‌بنیان از بخش‌های دیگر این نمایشگاه است. شبکه راهبردی آزمایشگاهی نیز آزمایشگاه‌های عضو را در پاویونی مشترک گردهم خواهد آورد.

بر اساس اعلام ستاد نانو، ثبت‌نام در این نمایشگاه به صورت اینترنتی بوده و از طریق وب‌سایت نمایشگاه به آدرس FESTIVAL.NANO.IR در دسترس است. مهلت ثبت نام در این نمایشگاه ۳۱ تیرماه جاری تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز