خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم کلنگ‌زنی چهار مدرسه در مناطق محروم جاسک

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۴۰۹

آئین کلنگ زنی چهار مدرسه در مناطق روستایی و محروم شهرستان جاسک در راستای مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاه‌ها در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با حضور نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، کلنگ ساخت چهار مدرسه در مناطق روستایی و محروم شهرستان جاسک به زمین زده شد.

موسی دادی زاده سرخائی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: به همت بسیج شهدای بانک سپه، انجمن خیریه جنوب ایران و خیر نیک‌اندیش شیخ عبدالجلیل قاسمی، آئین کلنگ زنی چهار مدرسه روستایی در جاسک برگزار شد.

وی افزود: احداث مدرسه یک کلاسه شهدای بانک سپه روستای نامکن، مدرسه دو کلاسه روستای محمدآباد و دو کلاسه خیرآباد بخش گابریک و همچنین پروژه دبیرستان دختران ۶کلاسه خیرالنسا در روستای پیوشک شهرستان جاسک ازجمله این پروژه‌ها بودند.

دادی زاده اضافه کرد: با ساخت این چهار مدرسه روستاهای جاسک، تعداد پنج کلاس کانکسی جمع‌آوری می‌شود و 11 کلاس درس ایمن به فضاهای آموزشی مناطق محروم روستایی افزوده می‌شود و تعداد 147 دانش‌آموز از این فضاهای آموزشی استاندارد بهره‌مند‌ می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان ضمن تقدیر از خیرین نیک‌اندیش مدرسه‌ساز، گفت: این خیرین بزرگوار در راستای مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاه‌ها و در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان این اقدام ارزشمند را انجام داده‌اند که نشانگر دوراندیشی و شگرف اندیشی این عزیزان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز