خبرگزاری کار ایران

کشف ۳ میلیاردی لوازم یدکی خودرو قاچاق در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۲۲

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال از انباری در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " علی علیشاهی " گفت: با دریافتی خبری مبنی بر اینکه در انباری در جنوب تهران مقادیری لوازم یدکی خودرو در انباری دپو و جمع آوری شده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هویت مالک انباری شناسایی شد، اظهار داشت: بادستور قضائی انباری موضوع بازدید و در بازرسی از آن ۲۰ دستگاه موتورخودرو، ۱۵۰ عدد گیربکس، ۳۰ عدد جعبه فرمان، ۴۰ عدد کمپرسور، ۱۸ عدد میل لنگ، ۲۵۰ عدد کله گاوی فاقد مجوز گمرکی کشف و با دستور قضائی انباری توقیف شد. 

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت..

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این پلیس قرار دارد و تمام نقاط پایتخت برای اخلالگران اقتصادی ناامن است .

به گفته سرهنگ علیشاهی کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز