خبرگزاری کار ایران

۲ کشته و زخمی در یک حادثه تصادف در بزرگراه شهید خرازی

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۶۱۸

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از فوت و مصدومیت ۲ نفر در یک حادثه تصادف در نیمه شب گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان موُمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۰۲:۳۰ امروز مورخه ۹۹/۴/۸ در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی بعد از آزادگان یک‌دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت بوده که به علت تخطی از سرعت راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و با گاردریل رفیوژ میانی برخورد پس از کشیدگی حدوداً ۱۰۰ متر بر روی سطح آسفالت در وضعیت نهایی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این حادثه سرنشین فردی مذکر حدوداً ۴۰ ساله در محل حادثه فوت و برای راننده که حدوداً ۲۲ ساله و مصدوم شده بود توسط اورژانس اقدامات اولیه درمانی صورت گرفته است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: رانندگان موتورسیکلت به هنگام رانندگی در سطح معابر حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی ادامه داد: رانندگان موتورسیکلت از تردد در محورهای بزرگراهی به جهت سرعت بالای وسایل نقلیه خودداری نمایند و با سرعتی در معابر حرکت نمایند که در صورت هرگونه حادثه بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز