خبرگزاری کار ایران

انتصاب حجت الاسلام حمید محمدی به عنوان مشاور عالی سازمان پژوهش

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۸۵

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ابلاغی حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی را به عنوان «مشاور عالی سازمان» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حسن ملکی در ابلاغی حجت الاسلام و المسلمین آقای حمید محمدی را به عنوان مشاور عالی سازمان منصوب نمود. متن این ابلاغ به شرح زیر است:

«حجت الاسلام و المسلمین برادر ارجمند جناب آقای حمید محمدی

سلام علیکم؛

وصول به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقای پژوهش و برنامه‌ریزی در نظام تعلیم و تربیت، مبتنی بر تعاملات مؤثر با نهادها و ظرفیت‌های علمی و تربیتی کشور است. نظر به تعهد، تجارب ممدوح و دانش وسیع و همچنین ارتباط با نهادهای حوزوی جناب‌عالی را به‌عنوان مشاور عالی سازمان منصوب می‌نمایم و راهبری و مدیریت حوزه تربیت و یادگیری قرآن و عربی را به شما واگذار می‌کنم.

امید است که با برقراری مراودات علمی و مؤثر با فرهیختگان و بهره گیری از میراث قدیم و سنت‌های فکری حوزه علمیه، خصوصاً حوزه‌های قم و مشهد تمهید تعالی افزون‌تر این سازمان را در نیل به مأموریت‌ها و ساحات تربیت اسلامی فراهم آورید.

خدای علیم و حکیم را می‌خوانم که به همه ما نشان حامدون و درجات شهدا و حسن عاقبت روزی تفقد فرماید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز