خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

انهدام کارگاه تولید سلاح سرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۷۹۴

رییس پلیس تهران بزرگ با اعلام انهدام یک کارگاه تولید سلاح سرد گفت: متاسفانه روند ورود کالا قاچاق به تهران رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه سی و ششمین مرحله از اجرای طرح رعد توسط پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران گفت: این طرح از حدود بیش از دو سال پیش آغاز شده است و محصول تلاش خدمات کلانتری ها و پلیس پیشگیری است.

وی ادامه داد: در این مرحله از طرح رعد دو انبار خودرو کشف و ۳۰۰ خودرو که بیشتر آنها خارجی بوده اند کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مرحله از طرح رعد مقادیر زیادی کالای قاچاق کشف و ضبط شده است و متاسفانه روند قاچاق کالا رو به افزایش است. در این مرحله نیز ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده ده میلیارد تومان است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در این مرحله از طرح رعد ۲۵۹ حکم قضایی اجرا شده است و ۶۴۵ نفر از سارقان و مالخران، زورگیران، سارقان وسایل خودرو و موتور سیکلت که در قالب ۲۱ گروه بیش از سه نفر فعالیت می کردند، دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۸۱۳ قلم از اموال سرقتی کشف شده است که ارزش ریالی آن بالغ بر ۸ میلیارد تومان است.

به گفته سردار رحیمی در این مرحله ۲۱۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شده و همچنین ۸۴۲ پرونده سرقت تشکیل و منتج به نتیجه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۲۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۱۶۱ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط و یک کارگاه تولید سلاح سرد منهدم شده است.

رییس‌ پلیس تهران بزرگ گفت: در این طرح نیز ۲۵ کیلو مواد مخدر که اغلب از خرده فروشان بوده کشف شده و بالغ بر ۲۸۲۵۶ قلم انواع کالای قاچاق و همچنین اقلام ضد فرهنگی کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز