خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار:

ناوگان خودرویی راهنمایی و رانندگی نیازمند بازسازی و نوسازی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۱۱

مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار، رییس پلیس راهور سابق تهران بزرگ در این مراسم گفت: در تهران حوادث بسیار زیادی در دوره‌ای که وارد پلیس راهور تهران شدم، اتفاق افتاد که برخی از آنها تکرار شدنی نیست. ریزش ساختمان پلاسکو، فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی، حمله تروریستی به مجلس، انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، تشییع پیکر شهید حججی، اغتشاشات دی ماه ۹۶ و تشییع پیکر سردار سلیمانی از جمله اتفاقات شاخصی بود که در طی دوره خدمت ۴۴ ماهه ام رخ داد.

او با بیان اینکه در دوران مسئولیتم سعی کردم از شاخص ها و مولفه هایی استفاده کنم که یک توانمندی را ایجاد کند، گفت: سعی کردیم کاری کنیم که اگر یک ماه هم رئیس در این مجموعه وجود نداشته باشد، کار پیش رود.

مهماندار با بیان اینکه نظارت در این مدت چندوجهی بود، گفت: سعی کردیم با احترام متقابل به دوستان بتوانیم بر قلب ها حکومت کنیم.

او به هوشمندسازی پلیس راهور تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: ساخت و افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب، بهره برداری از سامانه های هوشمند، همچنین اجرای برخی اقدامات زیرساختی از جمله ارسال پیامک تبصره ۸، ثبت تخلف ساکن توسط خودروهای مکانیزه، دسترسی بستر فیبر نوری به شبکه ناجا از جمله اقدامات انجام شده در دوره حضورم در این مدت بوده است.

مهماندار گفت: اکنون ۲۲ سامانه کنترلی و نظارتی داریم که می تواند اطلاعاتی از شهر تهران در اختیار ما قرار دهد.

رییس پلیس راهور سابق تهران بزرگ گفت: سامانه راه اندازی شده می تواند اطلاعات ترافیکی را در بازه های زمانی مختلف مقایسه کند.

او با اشاره به اینکه در تمامی مناطق تهران مرکز کنترل ترافیک وجود دارد گفت: در این مدت امکان ثبت توقیف ساعتی در سامانه پارکینگ که از قبل در پلیس راه اتفاق می افتاد نیز برقرار شد.

رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در این مدت بر روی ساختارها کار زیادی انجام شد، گفت: در این مدت ۳ هزار سرباز به سقف سازمانی سربازهای پلیس راهور تهران بزرگ اضافه شد.

او با بیان اینکه در وضعیت ناوگان خودرویی به شدت نیازمند کمک هستیم گفت: ناوگان راهنمایی و رانندگی نیازمند بازسازی و نوسازی است و مشکلات در این زمینه زیاد است.

او درخصوص افزایش سقف اعتبارات پلیس راهنماسی و رانندگی گفت: بوجه پلیس راهور در سال ۹۹ نسبت به سال قبل رشد ۱۰۶ درصدی داشته است و در سال ۹۹ به ۱۷۰ میلیارد رسید.

مهماندار گفت: ارتقای بیمه کارکنان قراردادی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بود.

رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر میانگین سرعت در شب در تهران کاهش پیدا کرده است، گفت: با تشکیل قرارگاه سرعت به صورت روزانه رانندگانی که در شب سرعت زیادی در اتوبان‌های داشتند احضار و علاوه بر جریمه به آن‌ها آموزش‌هایی داده می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز