خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۴۰ کیلو تریاک در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۰۷۳

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۴۴۰ کیلو تریاک طی یک عملیات پلیسی در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " غلامرضا جعفری " فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ و به منظور تضعیف فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و ضمن برخورد با یک دیوار با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت منطقه خودرو را رها کرده و متواری شد.

سردار جعفری تصریح کرد: در بازرسی دقیق از این خودرو ۴۴۰ کیلو گرم تریاک کشف شد و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز