خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش به ایلنا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۱۱۳ هزار نفر در کنکور فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۹۱

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشورگفت: تا روز ۲۱ خرداد سال ۹۹ تعداد ۱۱۳ هزار ۲۷ نفر نسبت به ثبت‌نام در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ شرکت کردند.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ گفت:طبق برنامه زمان بندی اعلام شده ثبت نام در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال۹۹ منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۱ آغاز و تا ۲۱/۳/۹۹ ادامه داشت.

وی در ادامه افزود: تا روز ۲۱ خرداد سال ۹۹ تعداد ۱۱۳ هزار ۲۷ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ شرکت کردند.

زرین آمیزی افزود:‌ لازم به توضیح است که پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ گفت: آن دسته از داوطلبانی که نتوانستند در بازه زمانی خرداد ماه ثبت نام کنند، می‌توانند برای ثبت نام در آزمون مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۱۸ تا روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۲۲ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز