خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

با اقتدار از حدود و ثغور کشورمان حفاظت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۱۲۴

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تحت هیچ شرایطی به دشمنان و معاندان اجازه دست درازی به وجب به وجب خاک کشورمان را نمی دهیم و با اقتدار کامل از حدود و ثغور کشورمان حفاظت می کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در جوار مقبره شهدای گمنام تپه نورالشهدا شهرک شهید باقری گفت: امروز توفیقی شد به اتفاق جمعی از همرزمانم در این مکان مقدس حضور پیدا کرده تا با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کنیم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مرزبانی افزود: مرزبانان و شهدای مرزی مظلومند. مرزبانان ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرزها، همواره حافظ خون شهدا بوده و تحت هیچ شرایطی به دشمنان و معاندان اجازه دست درازی به وجب به وجب خاک کشورمان را نخواهند داد و با اقتدار کامل از حدود و ثغور کشورمان حفاظت خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه شهدای ایران اسلامی برای ما اقتدار، امنیت و عزت ارمغان آورده اند، بیان کرد: شهدای ایران اسلامی و خانواده آنان یک سند افتخار بزرگ برای کشور بوده و خدا را شاکریم که فرزندان دلیر حضرت امام خمینی (ره) و فرزندان فداکار مقام معظم رهبری با همه وجود در برابر تهدیدات ایستادگی کردند تا آرمان الهی تحقق پیدا کند.

گودرزی ادامه داد: امروز به برکت و فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ایران اسلامی، ملت سربلندی است که به خاطر همین روحیه شهادت طلبی و ایثارگری کشورمان در دنیا می درخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز