خبرگزاری کار ایران

بستری ۸۳ بیمار در بخش‌ مراقبت‌‌های ویژه در ۲۴ ساعت گذشته در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۳۲۳

فرمانده ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:۲۰۲ بیمار جدید عادی و ۸۳ مورد در بخش ویژه بستری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه پخش زنده شبکه خبر اعلام کرد: ۲۰۲ بیمار جدید و۸۳ مورد نیز در بخش ویژه بستری شدند اگر ما مجموعه بستری‌های ۲۴ ساعت گذشته را به مجموعه مراجعین مراکز بهداشتی و درمانی مجموع استان تهران در نظر بگیریم سهمی که در میزان مراجعین منجر به بستری شدن جدید در بیمارستان‌های ما شده، سهم ۶/۵ درصد بوده و با توجه به اینکه جمع جبری کسانی که به عنوان موارد جدید عادی یا ویژه در بخش‌های ما بستری شدند نسبت به ۲۴ ساعت گذشته با رشد سه درصدی رو به رو است.

وی در ادامه بیان کرد: ۳۵۰ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تهران با تشخیص کرونا ترخیص شدند. طبیعتا آمار حاکی از این است که باید بیش از گذشته به رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌های بهداشتی داشته باشیم. استمرار بازگشایی‌های انجام شده منوط به تحقق ملاحظات بهداشتی است و اگر در مواردی تحلیل ما در تهران حاکی از این باشد که احیانا در زمینه بحث های آماری با موارد جدید رو به رو هستیم بحث بازنگاری در راهکارهای بازگشایی مد نظر قرار خواهد گرفت.

زالی گفت: من از مردم و از نیروهای خدماتی درخواست می‌کنم که با جدیت بیشتر نسبت به رعایت دقیق نکات همراه شوند و پروتکل‌ها توجه کنند. رعایت ملاحظات بهداشتی می‌تواند بسیار راهبردی باشد،  از این رو خواهش ما این است که مردم کمک کنند تا با رعایت پروتکل‌های به هنگام شده مانع از شیوع کرونا در کشور شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز