خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۷ درصدی کشف سرقت‌های مهم

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۶۰

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه کشف سرقت‌های مهم ۱۷ درصد افزایش داشته است از ارتقاء ۱۶ درصدی کشف انواع سرقت در دو ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرامرز به‌گذر در تشریح این خبر اظهار کرد: در سال گذشته اقدامات مناسبی از جمله اجرای طرح‌های عملیاتی، دستگیری سارقان حرفه‌ای و... در سطح پلیس آگاهی استان‌های سراسر کشور انجام شد که منجر به ارتقاء کشف در سطوح مختلف ماموریتی شد.

وی با اشاره به این که مجموع کشف سرقت‌های مهم ۱۷ درصد افزایش داشته است، افزود: در همین راستا، کشف سرقت محموله ۵۳ درصد، اماکن ۳۴ درصد، مغازه ۲۵ درصد، موتورسیکلت ۱۷ درصد و اتومبیل ۱۴ درصد با رشد مواجه بوده است.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ به گذر با بیان اینکه بیشتر سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می شود، تصریح کرد: کشفیات سرقت‌های خرد در همین بازه زمانی ۱۴ درصد و لوازم داخل خودرو نیز ۱۷ درصد رشد داشته است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا همچنین از ارتقاء ۱۶ درصدی کشف انواع سرقت در دو ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: امیدواریم با تعیین و ابلاغ شاخص‌های جدید در کشف انواع سرقت و به کارگیری تجهیزات نوین و بومی، همچنان شاهد ارتقاء کشف و افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز