خبرگزاری کار ایران

جهانپور خبر داد:

شناسایی دو هزار و ۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹/ وضعیت خوزستان همچنان قرمز است

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۲۵

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از شناسایی دو هزار و ۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۸ مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۸۱ نفر رسید.خوشبختانه تاکنون ۱۳۴ هزار و ۳۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: ۲۵۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. با انجام حدود ۲۵ هزار تست تشخیصی که یک رکورد جدید است تاکنون یک میلیون و ۸۴ هزار و ۸۵۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

او افزود:‌وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، اما روند بیماریابی تقویت و موارد بستری در هفته های اخیر در حال کاهش است. تعداد شهرهای قرمز در استان خوزستان از ۱۶ به ۹ شهرستان رسیده است. استانهای هرمزگان و کردستان در وضعیت هشدار قرار دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز