خبرگزاری کار ایران

توضیحات بهزیستی درباره پذیرش نوزاد دختر رهاشده در خیابان

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۳۵

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران درباره پذیرش نوزاد رها شده در خیابان توسط بهزیستی توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی خانکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره پذیرش نوزاد رها شده در خیابان توسط بهزیستی، اظهار کرد: براساس پروتکل‌های بهزیستی در شرایطی که نوزاد رها شده در خیابان مشاهده شود، در اولین اقدام باید برای سلامتی کودک اقدام شود. این کودک نیز در حال حاضر به اورژانس بیمارستان فیاض‌بخش منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه جنسیت نوزاد رها شده در خیابان دختر است، تصریح کرد: مددکاران ما بلافاصله پس از اطلاع به بیمارستان مراجعه کرده و شرایط نوزاد را پیگیری کردند. وظیفه سازمان بهزیستی این است که در چنین شرایطی حامی تمامی نفوسی که در این خاک زندگی می‌کنند، باشد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: این کودک تا روز شنبه باید در بخش NICU اورژانس بیمارستان شهید فیاض بخش بستری باشد. بعد از اینکه سلامتی کودک حفظ و از بیمارستان ترخیص شدT اقدامات لازم در خصوص پذیرش این کودک در یکی از مراکز شیرخوارگاه‌های بهزیستی انجام خواهد شد.

خانکی با بیان اینکه از این نوع موارد بسیار اندک‌شمار و ناچیز است، یادآور شد: فرآیند‌هایی در بهزیستی وجود دارد که براساس آن، نوزادان رها شده در خیابان نیز پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز