خبرگزاری کار ایران

جهانپور خبر داد:

شناسایی ۱۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۱۶

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۵۲ مورد بستری و یک هزار و ۴۳۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر رسید.

وی تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

او با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۱۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند، گفت: ۲۵۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.همچنین تاکنون ۸۳۷ هزار و ۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار اهمیت دارد، در حال حاضر نیز روند باثبات در کشور وجود دارد و در استان خوزستان نیز کاهش تدریجی  بیماری را شاهد هستیم، اما کماکان این استان در وضعیت قرمز قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز