خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۶۷۰ سارق و مالخر در پایتخت/برخورد با ۲۳ نفر از دلالان ارزی

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۸۳۴

رئیس پلیس پایتخت گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته پلیس امنیت اقتصادی ۲۳ نفر از دلالان ارزی را دستگیر کرد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در تشریح نتایج طرح رعد ۳۵ در جمع خبرنگاران، بیان داشت: در این مرحله از طرح رعد با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری پایتخت، سرکلانتری‌ها و کلانتری‌های سطح شهر تهران ۶۷۰ سارق و مالخر در قالب ۲۱ باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد، ۲ هزار و ۱۷۰ قلم انواع اموال سرقتی از متهمان کشف شد، تصریح کرد: ارزش تقریبی اموال کشف شده ۹.۵ میلیارد تومان است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف ۱۸۲ خودرو و موتورسیکلت ، افزود: در این مرحله از طرح رعد به ۸۸۰ پرونده پلیسی و قضائی رسیدگی شد و در مجموع ۳ قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قبضه سلاح سرد از زورگیران کشف شد.

وی با بیان اینکه با مزاحمان خیابانی و موتورسیکلت‌های سنگین که به هنگام شب باعث ایجاد چالش و ناآرامی در بزرگراه‌ها می‌شوند برخورد جدی می‌شود، گفت: در همین رابطه شب گذشته ۳۹ دستگاه موتورسیکلت سنگین و ۱۳ دستگاه خودرو که در خیابان‌های تهران دور دور می‌کردند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ۳۸ قاچاقچی کالا در راستای اجرای طرح رعد ۳۵ افزود: در این مرحله از طرح رعد ۱۳۴ هزار مورد انواع کالای قاچاق کشف که در مجموع ۳۰ پرونده تشکیل و ارزش مالی کالاهای قاچاق مکشوفه ۳ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۱۰۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح، عنوان داشت: برخورد با احتکار خودرو در دستور کار ما قرار دارد و در ۴۸ ساعت گذشته، ۵۴۰ دستگاه خودرو بدون پلاک ساخت کارخانه‌های ایران خودرو و سایپا که در ۵ پارکینگ خودرو در تهران دپو شده بودند، کشف شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شناسایی و دستگیری دلالان ارزی که به تازگی فعالیت‌های مجرمانه خود را از نو آغاز کرده اند، عنوان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۳ نفر از دلالان ارزی را دستگیر و بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انواع ارز خارجی از آنها کشف کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در فعالیت‌هایمان متوجه شدیم که قرص‌های تقویتی منقضی شده و فاسد در باشگاه‌های بدنسازی مصرف می‌شود، تصریح کرد: ۵.۵ میلیون عدد قرص فاسد و تاریخ مصرف گذشته که توسط متهمان در کل کشور عرضه می‌شد و همچنین ۳.۵ تن شیر خشک فاسد از مخفیگاه متهمان کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز