خبرگزاری کار ایران

آغاز فاز اجرایی سطح‌بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۳۶

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام آغاز فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۹۹ خبر داد.

وی گفت: در راستای پایش و ارزیابی مستمر و ترسیم دوره‌ای وضعیت و عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی، فاز اجرایی سطح بندی مراکز در سطح ملی در اردیبهشت و خردادماه سال ۹۹ توسط معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه و با در نظر گرفتن شرایط و محدودیت‌های متأثر از شیوع ویروس کرونا مجدداً عملیاتی می‌شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: طرح فوق متکی بر رهیافت مشارکتی و مشتمل بر خوداظهاری مراکز آموزش علمی کاربردی و راستی آزمایی نتایج بوده و جامعیت در شاخص‌های ارزیابی و بهره مندی حداکثری از فناوری اطلاعات، از مشخصه‌های اصلی آن است.

محمدزاده افزود: مطابق برنامه زمانبندی شده، درج داده‌ها توسط مراکز مشمول در فرم‌های ثبتی مندرج در سامانه ارزیابی و سطح بندی به آدرس www.crs.uast.ac.ir از روز سه شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت ۹۹ با مشارکت واحدهای استانی و ستاد مرکزی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز