خبرگزاری کار ایران

سه عضو شورا در اعتراض به هاشمی صحن شورا را ترک کردند

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۵۳

سه تن از اعضای شورای شهر تهران در اعتراض به اداره جلسه صحن شورا را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران دستور جلسه تمدید مصوبه تأمین منابع مالی موردنیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت. 

 برخی از اعضا درخواست کردند این موضوع به کمیسیون تخصصی بازگشت داده شود تا بررسی های بیشتری در این رابطه انجام شود که این پیشنهاد مورد موافقت اعضا قرار نگرفت و کلیات آن در شورا به تصویب رسید. 

پس از تصویب کلیات،‌ رئیس شورای شهر اعلام کرد پیشنهاداتی به هیئت رئیسه رسیده که آن را در صحن بررسی نمی کنیم و در جلسه هیئت رئیسه مورد بررسی قرار می گیرد.  این موضوع مورد اعتراض شدید محمد سالاری قرار گرفت و گفت: شما حق ندارید بدون آنکه دلیل قانع کننده ای برای اعضا بیاورید، پیشنهادات را مطرح نکنید و این نحوه اداره شورا سنتی است.

محمد علیخانی نیز در تأیید نظرات سالاری گفت: حق ندارید پیشنهادات ما را وتو کنید. اگر قرار است این پیشنهادات وتو شود ما اینجا چه می‌کنیم!

 هاشمی در واکنش به صحبت‌های سالاری و علیخانی گفت: اگر می‌خواهید اینجا ننشینید.

پس از بیان این سخنان از سوی رئیس شورا، علیخانی، سالاری و خلیل آبادی صحن علنی شورا را به نشانه اعتراض ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز