خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد:

نقش روابط عمومی ها در انعکاس دستاوردهای نظام سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۵۱۰

معاون بهداشت وزارت بهداشت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا،  در پیام علیرضا رئیسی، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات، آمده است: فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی تلاشگران و دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

حقیقتاً دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه به عنوان طلایه داران توسعه آگاهی که با به‌کارگیری مهارت و دانش خود، فضایی سالم برای ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، غیر قابل انکار بوده و قابل تقدیر است.

در طول سالیان گذشته روابط عمومی‌ها نقش تعیین کننده‌ای در حوزه سلامت داشته و آینه‌ای تمام نما برای نمایش ایثارگری‌های فعالان این عرصه بوده اند.

بی تردید نقش مثبت روابط عمومی‌ها برای نمایش دستاوردهای حوزه سلامت پس از همه گیری ویروس کرونا بسیار چشمگیر بوده و این نقش آفرینی همچنان ادامه دارد.

انعکاس فعالیت‌های مدافعان سلامت از دوردست‌ترین خانه‌های بهداشت روستاهای مرزی کشور تا بخش‌های آی سی یو بیمارستان‌ها و همچنین حضور فعال در آموزش آحاد ملت در مسیر پیشگیری از ابتلاء به این بیماری نکات مهمی است که همه روزه به خوبی دیده می‌شوند.

بی شک کسب پیروزی در این راه و غلبه کامل بر ویروس کرونا با ادامه فعالیت‌های مستمر و پیگیر روابط عمومی‌های حوزه سلامت و اصحاب رسانه ارتباط مستقیم خواهد داشت.

با گرامیداشت این روز و قدردانی از همه فعالان عرصه ارتباطات بخصوص روابط عمومی‌های حوزه سلامت از درگاه ایزد منان برای تمامی عزیزان، توفیق روزافزون در جهت اعتلای امر اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز