خبرگزاری کار ایران

توضیح معاون آموزش ابتدایی درباره نحوه ثبت‌نام در مدارس

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۴۹

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:ت ا جایی که امکان دارد والدین مراحل ثبت نام را به شکل اینترنتی انجام دهند و در صورت نیاز به شکل حضوری اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگوی زنده شبکه خبر درباره نحوه ثبت نام در مدارس گفت: پیش بینی شده مدارس تا جایی که امکان دارد مراحل ثبت نام را به شکل اینترنتی انجام دهند و در صورت نیاز این اقدام حضوری انجام شود. اما به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی سیستم نوبت دهی در مدارس باید بر اساس حروف الفبا باشد تا والدین بدانند چه زمانی به مدارس مراجعه کنند.

وی در خصوص میزان یادگیری دانش آموزان طی این مدت گفت: با توجه به اقدامات متعددی که برای عرصه آموزش انجام شده، تلاش شده که مدارس به شکل اختیاری بازگشایی شوند، تا اگر هر دانش آموزی ظرفیت استفاده از بستر مجازی را ندارد به کلاس درس برود. همچنین ارزیابی از وضعیت دانش آموزان نیز در کلاس‌های اختیاری قابل انجام است که معلمان به میزان یادگیری دانش آموزان ارزیابی‌های لازم را خواهند کرد.

حکیم زاده افزود: اگر قرار باشد سال آینده با مشکلات مشابهی مواجه شویم با در نظری گرفتن نقاط ضعف و قوت می‌توانیم شرایط بهتری را آماده کنیم.

معاون آموزش ابتدایی با توجه به اهمیت یادگیری در پایه اولی‌ها گفت: پایه اولی‌ها در بدو ورود به مدرسه باید حروف الفبا را یاد بگیرند. ما باید اطمینان کسب کنیم که این یادگیری‌ها انجام شده است. با توجه به دستورالعمل‌های عنوان شده نکاتی را به مدیران مدرسه ارسال کردیم که با این موارد کیفیت آموزش می‌تواند ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز