خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی خبر داد:

توزیع صدهزار بسته معیشتی در ۵ منطقه تهران/تامین ۲۰ هزار سری جهیزیه تا پایان ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۹۹

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ از توزیع صدهزار بسته معیشتی در ۵ منطقه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رزمایش همدلی کمک مومنانه با همکاری شهرداری تهران و سپاه تهران برگزار شد.

سردار یزدی، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم گفت: اقدامی که امروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجام می شود، دومین مرحله از طرح همدلی و کمک مومنانه در تهران و سایر استان‌های کشور است.

او ادامه داد: در تهران به کمک نهادهای دیگر از جمله شهرداری تهران، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، اوقاف و سایر دستگاه ها و از همه مهمتر همکاری مردم توانستیم در مرحله دوم صدهزار بسته معیشتی دیگر را آماده و تحویل نیازمندان دهیم.

فرمانده سپاه تهران افزود: این مرحله در راستای تکمیل مرحله دوم است و در تهران کاری کردیم که یک بانک اطلاعاتی از کسانی که نیازمند کمک هستند و به واسطه کرونا معیشت آنها دچار اختلال شده، تشکیل شود و این بانک اطلاعاتی در حال تکمیل است.

سردار یزدی با بیان اینکه این صدهزار بسته معیشتی امروز در ۵ منطقه تهران توزیع می شود، گفت: این اقدام ادامه خواهد داشت و انشالله در پایان ماه مبارک رمضان به مناسبت عید سعید فطر مرحله سوم را انجام خواهیم داد.

او درخصوص ادامه این برنامه گفت: تقریبا سه سال است که در تهران سالانه دو تا سه مرتبه سبد معیشتی را برای نیازمندان تهیه کردیم و بعد از این نیز ادامه خواهد داشت و تنها به سبد معیشتی محدود نخواهد بود.

سردار یزدی تصریح کرد: امروز هزار جهیزیه در هزار مسجد به نمایش گذاشته شد که با کمک‌های مردم در هر مسجدی ۲۰ سری جهیزیه تامین شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار جهیزیه در تهران آماده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز