خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

آتش سوزی در ساختمان ۱۲ واحدی/ ۳۰ نفر از ساکنان به سلامت خارج شدند

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۶۵

آتش سوزی در طبقه منفی یک ساختمان ۱۲ واحدی باعث سوختن ۳ خودرو و ایجاد وحشت در میان ۳۰ نفر از ساکنان این ساختمان شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۸:۵۸ صبح امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در منطقه شادآباد خیابان پانزده متری سوم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ۳ ایستگاه به همراه تجهیزات مورد نیاز از جمله بالابر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۶ طبقه ۱۲ واحدی در طبقه منهای یک بود، که ۴ دستگاه خودرو در آنجا وجود داشت که ۳ دستگاه خودرو دچار حریق شده بود. دود غلیظی به طبقات بالایی سرایت کرده بود و نفرات زیادی در داخل ساختمان محبوس شده بودند که بخشی از آنها به سمت پنجره های ساختمان آمده و تقاضای کمک داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان همراه با خاموش کردن آتش تلاش کردند تا افراد محبوس را به کمک تجهیزات موجود نجات بدهند که در نهایت ۳۰ نفر از ساکنان ساختمان با تلاش آتش نشانان از جمله زنان و مردان و کودکان خردسال به سلامت از ساختمان خارج شدند.

ملکی با بیان اینکه آتش به سرعت خاموش شد، تصریح کرد: آتش نشانان تلاش کردند تا دود داخل راهرو و ساختمان تخلیه شود اما باز هم تاکید می کنم در ساختمان های مسکونی با وجود افراد زیاد باید سیستم اعلام حریق وجود داشته باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: این سیستم ها در اولین لحظات وقوع آتش سوزی آلارم داده و به ساکنین کمک می کند تا در اسرع وقت ساختمان را ترک کرده و آتش نشانان را هم به سرعت از وقوع حادثه با خبر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز